Witaj w witrynie podwórko talentów NIVEA!
Aby prezentować naszą witrynę w sposób możliwie najatrakcyjniejszy, stosujemy pliki cookies.
Pozostając w witrynie Podwórko Talentów NIVEA oświadczasz, iż zgadzasz się na stosowanie plików cookies.
Zgadzam się Polityka plików COOKIE

Artykuły

Aleksandra Piotrowska

Dziecięce pasje i talenty rozwijają się pod ogromnym wpływem dorosłych, szczególnie rola rodziców jest w tym zakresie nie do przecenienia.

Błędy rodziców w rozwijaniu pasji i talentów dzieci
Maria Porzucek-Miśkiewicz

Na wstępie postawmy sobie pytanie, czy jednostka zdolna może mieć słabe oceny w szkole?

Niewykorzystane możliwości – Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć
Aleksandra Piotrowska

My, Polacy, niezwykle wysoko cenimy sobie rodzinę, a z licznych badań wynika, że zajmuje ona główne miejsce w naszych systemach wartości.

Znaczenie wspólnego spędzania czasu rodzica z dzieckiem.
Natalia i Krzysztof Minge

Nauczyciele coraz częściej zwracają uwagę na alarmującą tendencję – coraz więcej dzieci rozpoczynających naukę szkolną ma kłopot z koordynacją ręka – oko.

Koordynacja wzrokowo - ruchowa. Od podskoków do pisania.
Maria Porzucek-Miśkiewicz

Dzieci ze względu na indywidualne różnice osiągają niejednolite rezultaty. Howard Gardner – Twórca Teorii Inteligencji Wielorakich – mówi o zbiorze zdolności, które posiadamy. Główne założenie tej teorii brzmi: „każdy człowiek posiada wszystkie rodzaje inteligencji”, choć rozwinięte są one w różnym stopniu.

Każdy z nas jest zdolny. O inteligencjach wielorakich
Aleksandra Piotrowska

Pasja (hobby, zainteresowanie) to posiadanie obiektu, którym się chętnie zajmujemy, który wywołuje w nas chęć utrzymywania lub pogłębiania kontaktu z nim, gromadzenia wiedzy na jego temat, przyglądania się, słuchania, czytania albo wykonywania wielu innych związanych z nim czynności.

Czym jest talent? Talent czy pasja?
Aleksandra Piotrowska

Każdy z nas chciałby, aby jego dziecko wspaniale się rozwijało i wyrosło na dobrego, szczęśliwego człowieka, dobrze radzącego sobie w życiu. Jaki mamy wpływ na urzeczywistnienie tych chęci?

Jak mądrze dbać o wszechstronny rozwój dziecka?
Aleksandra Piotrowska

Wśród dorosłych dominuje przeświadczenie, że uczenie się, poznawanie świata, gromadzenie wiedzy to takie sytuacje, jak: uważne czytanie podręcznika albo jakiejś mądrej książki, słuchanie wykładu, wyjaśnień i instrukcji, powtarzanie, kartkówka, klasówka – krótko mówiąc niezła mordęga i wysiłek. Czy naprawdę tak jest, czy tylko tak bywa? A w jaki sposób poznaje świat dziecko?

Dziecko – badacz i odkrywca
Obserwuj nas

     

Patronat Honorowy
Patronat Honorowy
Pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące akcji Podwórka Talentów NIVEA lub samej marki, skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub telefonicznie.