Witaj w witrynie podwórko talentów NIVEA!
Używamy narzędzi do analizy sposobu korzystania przez użytkowników z naszych stron internetowych w celu ich zoptymalizowania. W każdej chwili możesz nie wyrazić na to zgody, klikając tutaj.

Używamy narzędzi, by zapewnić Ci indywidualną informację produktową o przeznaczeniu marketingowym, również poza naszą stroną internetową. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę, klikając tutaj.
Zgadzam się Zmień ustawienia

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

  1. Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?
    Ze względu na dużą liczbę osób dokonujących procesu rejestracji, link aktywacyjny może dotrzeć z opóźnieniem. Proszę skorzystać z formularza pod tym adresem: https://podworko.nivea.pl/uzytkownik/logowanie i spróbować zalogować się swoimi danymi tj. wpisać adres mailowy oraz hasło. Jeśli konto jest nieaktywne, formularz po pierwszym zatwierdzeniu poprosi o zażądanie przesłania wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Należy wtedy kliknąć w link: "Zażądaj ponownego przesłania tej wiadomości e-mail." oraz ponownie sprawdzić skrzynkę mailową. Poprosimy o sprawdzenie folderów SPAM, inne oraz oferty. Link aktywacyjny mógł trafić do któregoś z nich. Po kliknięciu w link aktywujący, należy wrócić na stronę www.podworko.nivea.pl i tam się zalogować. Jeśli nadal link aktywacyjny nie pojawi się na koncie pocztowym, prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego.
     
  2. Dlaczego nie zliczają się moje głosy?

    Wyniki aktualizowane są raz dziennie z opóźnieniem nie dłuższym niż 48 godzin, w czasie których oddane głosy poddawane będą weryfikacji. Weryfikacja pojedynczego głosu jest bardzo dokładna i trwa do 48 godzin. Chcemy mieć pewność, że konkurs oraz głosowanie przebiegają uczciwie i każdy z uczestników przystępuje do akcji Podwórko Talentów NIVEA zgodnie z zasadami fair play.
     

  3. Jak założyć konto, by móc oddawać głosy? 
    Aby dokonać rejestracji, należy wypełnić formularz po prawej stronie na: https://podworko.nivea.pl/uzytkownik/logowanie
    Następnie, aby dokończyć proces rejestracji konieczne jest kliknięcie w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres mailowy przesłany w formularzu. Poprosimy także o sprawdzenie folderów SPAM, inne oraz oferty w skrzynce mailowej. Link aktywacyjny mógł trafić do któregoś z nich. Ze względu na dużą liczbę osób dokonujących procesu rejestracji, link aktywacyjny może dotrzeć z opóźnieniem.
     

  4. Jak zgłosić adres IP jako publiczny? 
    Aby zgłosić adres IP jako publiczny, należy zgodnie z Regulaminem wypełnić  załącznik nr 2 - https://podworko.nivea.pl/regulaminy/regulamin-glosowania.pdf i odesłać go nam drogą pocztową albo mailową.
     

  5. Otrzymaliśmy informacje, że nasz adres IP jest niepoprawny.
    Prosimy o skorzystanie ze strony, która wskaże Państwu poprawny adres http://moje-ip.net/
     

  6. Nasz adres IP jest dynamiczny, odświeża się automatycznie.
    W takiej sytuacji musieliby Państwo zmienić adres IP na stały lub przesyłać do nas dokument za każdym razem, gdy adres IP się zmieni. Niestety, nie mamy innej możliwości, by dodać IP do naszej bazy.
     
  7. Czy możemy jeszcze zgłosić lokalizację do konkursu?
    Bardzo nam przykro, ale etap rejestracji, który trwał od 1.03-30.04 już się zakończył.
    W związku z przyjętymi zasadami, tymi samymi i równymi dla wszystkich, nie możemy nikogo faworyzować. Warto jednak zarejestrować się i zalogować na stronie www.podworko.nivea.pl oraz sprawdzić, czy w Waszej okolicy ktoś już nie zgłosił się do konkursu Podwórko Talentów NIVEA. Jeżeli tak właśnie się stało możecie wziąć udział w głosowaniu i w ten sposób zwiększyć szansę na powstanie Podwórka Talentów NIVEA w Waszej okolicy.
     
Obserwuj nas

     

Patronat Honorowy
Patronat Honorowy
Pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące akcji Podwórka Talentów NIVEA lub samej marki, skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub telefonicznie.