Witaj w witrynie Podwórko NIVEA!
Używamy narzędzi do analizy sposobu korzystania przez użytkowników z naszych stron internetowych w celu ich zoptymalizowania. W każdej chwili możesz nie wyrazić na to zgody, klikając tutaj.

Używamy narzędzi, by zapewnić Ci indywidualną informację produktową o przeznaczeniu marketingowym, również poza naszą stroną internetową. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę, klikając tutaj.
Zgadzam się Zmień ustawienia

Artykuły

Aleksandra Piotrowska

Czy wiecie, że w trakcie rozwoju prenatalnego, dokonującego się jeszcze przed narodzeniem, ze wszystkich zmysłów najwcześniej zaczyna działać dotyk?

Znaczenie dotyku w życiu człowieka
Aleksandra Piotrowska

Człowiek jest istotą społeczną i spędza życie przede wszystkim w sytuacjach społecznych, w których oprócz niego zaangażowane są inne osoby.

Tworzenie więzi z innymi
Aleksandra Piotrowska

Na rozwój dziecka oddziałują różne środowiska – dom rodzinny, instytucje typu przedszkole czy szkoła, grupa rówieśnicza, ale rodzina zajmuje wśród nich wyjątkową pozycję. Powodów jest kilka.

Rodzina – wspólnota przeżyć i działań
Aleksandra Piotrowska

Maleńkie dzieci są całkowicie zdane na łaskę tych, którzy je powołali na świat.

Poczucie bezpieczeństwa dziecka
Aleksandra Piotrowska

W momencie przyjścia na świat dziecko to przede wszystkim istota biologiczna – energia organizmu noworodka kierowana jest głównie na to, aby wszystkie tkanki i narządy nauczyły się funkcjonować niezależnie od organizmu matki.

Dziecko – istota społeczna
Natalia i Krzysztof Minge

W ciągu ostatnich dwudziestu lat kilkunastokrotnie zwiększyła się częstotliwość diagnozowania u dzieci nadpobudliwości ADHD. Czy spędzanie czasu na powietrzu uspokaja dziecko?

Spędzanie czasu na powietrzu a profilaktyka ADHD
Aleksandra Piotrowska

My, Polacy, niezwykle wysoko cenimy sobie rodzinę, a z licznych badań wynika, że zajmuje ona główne miejsce w naszych systemach wartości.

Znaczenie wspólnego spędzania czasu rodzica z dzieckiem.
Aleksandra Piotrowska

O tym, jak uczy się dziecko – nie tylko przez podręczniki, kartkówki czy wyjaśnienia. Dziecko poznaje świat w trakcie doświadczania życia, a my powinniśmy mu w tym towarzyszyć!

Razem najlepiej… uczyć się z dzieckiem!